Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Męskiego Grania najpopularniejsza na YouTube w 2017 roku

(fot. Screen z Youtube)

Spot Żywca "Męskie Granie 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon" jest pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za 2017 rok.

Twórcy zestawienia wskazują, że elementami wspólnymi najpopularniejszych reklam na YouTube były w ub.r. emocje, muzyka i wątki społeczne.

Teledysk promujący koncerty z cyklu Męskie Granie został umieszczony 1 czerwca 2017 roku na kanale Męskie Granie na YouTube. Występują w nim Monika Brodka, Tomasz Organek i Piotr Rogucki. Wideo ma już 7,1 mln wyświetleń.

Drugim najpopularniejszym spotem był teledysk Play promujący 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w którym wzięli udział youtuberzy. Został on opublikowany 2 stycznia ub.r. i ma już 3,9 mln wyświetleń. Na trzecim miejscu uplasował się ING Bank Śląski z reklamą "Poznaj historię Stefana #weekending" - pokazano postać Stefana, który dba o płynność finansową klientów banku w trakcie weekendu. 

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

W Europie najpopularniejszym spotem na YouTube jest reklama niemieckiego portalu nieruchomości Immowelt.de, w której pokazano, jak wiele w życiu może zmienić nowe mieszkanie.

(IKO, 24.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

P&G nadal chce oszczędzać na marketingu

Koncern Procter & Gamble zapowiedział kontynuowanie redukcji kosztów związanych z obsługą marketingową firmy.

Informację o cięciach potwierdził na spotkaniu z inwestorami dyrektor finansowy amerykańskiego koncernu Jon Moeller. Ogłosił, że P&G w ub.r. zaoszczędził 750 mln dol. w związku z ograniczeniem kosztów produkcji kampanii promocyjnych i kosztów obsługi agencyjnej. W ostatnim czasie koncern zredukował liczbę obsługujących go agencji reklamowych z 6 tys. do 2,5 tys. Moeller zapowiedział, że w br. ta liczba zostanie ograniczona o połowę.

P&G (m.in. Always, Gillette, Braun i Oral-B) jest największym reklamodawcą świata. W 2016 roku wydał na reklamę 10,5 mld dol.

(LL, 24.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo