Reklama Męskiego Grania najpopularniejsza na YouTube w 2017 roku
(fot. Screen z Youtube)
Spot Żywca "Męskie Granie 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon" jest pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za 2017 rok.
Twórcy zestawienia wskazują, że elementami wspólnymi najpopularniejszych reklam na YouTube były w ub.r. emocje, muzyka i wątki społeczne.
Teledysk promujący koncerty z cyklu Męskie Granie został umieszczony 1 czerwca 2017 roku na kanale Męskie Granie na YouTube. Występują w nim Monika Brodka, Tomasz Organek i Piotr Rogucki. Wideo ma już 7,1 mln wyświetleń.
Drugim najpopularniejszym spotem był teledysk Play promujący 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w którym wzięli udział youtuberzy. Został on opublikowany 2 stycznia ub.r. i ma już 3,9 mln wyświetleń. Na trzecim miejscu uplasował się ING Bank Śląski z reklamą "Poznaj historię Stefana #weekending" - pokazano postać Stefana, który dba o płynność finansową klientów banku w trakcie weekendu.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).
W Europie najpopularniejszym spotem na YouTube jest reklama niemieckiego portalu nieruchomości Immowelt.de, w której pokazano, jak wiele w życiu może zmienić nowe mieszkanie.
(IKO, 24.01.2018)