"Murator" ze wzrostem sprzedaży w październiku 2017
fot.pixabay.com
Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Murator" (ZPR Media) zanotował wzrost sprzedaży w październiku 2017 roku w porównaniu z październikiem 2016.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim było "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego sprzedaż w październiku 2017 roku wyniosła 50 122 egz. Mimo pozycji lidera, tytuł miał spadek o 19,13 proc. w porównaniu z październikiem 2016 roku. Na drugim miejscu znalazło się "M Jak Mieszkanie" (ZPR Media) ze sprzedażą 36 339 egz. (spadek o 9,17 proc.), a na trzecim "Cztery Kąty" - 36 305 (spadek 13,51 proc.).
Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym i jedynym ze wzrostem sprzedaży był natomiast "Murator" (ZPR Media) - 33 675 egz. (wzrost o 7,28 proc.). (JOK)
(r,o, 21.01.2018)