Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Murator" ze wzrostem sprzedaży w październiku 2017

fot.pixabay.com

Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Murator" (ZPR Media) zanotował wzrost sprzedaży w październiku 2017 roku w porównaniu z październikiem 2016.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim było "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego sprzedaż w październiku 2017 roku wyniosła 50 122 egz. Mimo pozycji lidera, tytuł miał spadek o 19,13 proc. w porównaniu z październikiem 2016 roku. Na drugim miejscu znalazło się "M Jak Mieszkanie" (ZPR Media) ze sprzedażą 36 339 egz. (spadek o 9,17 proc.), a na trzecim "Cztery Kąty" - 36 305 (spadek 13,51 proc.).
Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym i jedynym ze wzrostem sprzedaży był natomiast "Murator" (ZPR Media) - 33 675 egz. (wzrost o 7,28 proc.). (JOK)

 

(r,o, 21.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.