Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział:

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

200 godzin transmisji w TVP z Olimpiady w Pjongczangu

pixabay.com

W sumie 200 godzin zajmą transmisje w telewizji publicznej zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu - poinformował prezes TVP Jacek Kurski na czwartkowej konferencji prasowej. Igrzyska odbędą się w dniach 9-25 lutego.

Telewizja Polska od igrzysk w Rzymie w 1960 roku transmituje letnie i zimowe igrzyska olimpijskie.

"Nadamy o 70 godzin więcej transmisji niż cztery lata temu z Soczi. Już od 7 lutego będziemy pokazywali serie treningowe skoków narciarskich. Przy okazji inauguracji Pucharu Świata w Wiśle treningi w kodowanym przecież TVP Sport oglądało 300 tysięcy osób, dlatego z Pjongczangu pokażemy na żywo także treningi" - powiedział Kurski.

"Do 200 godzin transmisji na żywo należy dodać ponad 50 godzin programów towarzyszących. Będziemy wszędzie tam, gdzie są reprezentanci Polski. Nic naszym widzom nie umknie. Wysyłamy rekordową liczbę siedmiu ekip reporterskich. Będzie bardzo dużo wywiadów, materiałów. Chcemy pokazać także kulisy pracy naszych dziennikarzy" - dodał dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski.

Stałym ekspertem TVP w Pjongczangu będzie Adam Małysz. Rywalizację hokeistów skomentuje natomiast Mariusz Czerkawski – były zawodnik ligi NHL.

Telewizja Polska otrzymała na zasadzie sublicencji od Discovery Communications wyłączne prawa do pokazywania igrzysk w Pjongczangu w kanałach otwartych oraz prawa cyfrowe do transmisji nadawanych w sposób linearny. Discovery, właściciel Eurosportu, posiada pełne prawa do transmisji igrzysk w telewizji płatnej, w strefach kibica, a także poprzez swoje platformy cyfrowe.

(PAP, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.