Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadły wydatki na reklamę radia - w przypadku Zetki aż o połowę

(fot. pixabay.com)

W ciągu 11 miesięcy 2017 roku najbardziej aktywną reklamowo rozgłośnią był RMF FM. O ponad połowę rok do roku zmniejszono wydatki na promocję Radia Zet.

Z danych Kantar Media (cennikowe wydatki rozgłośni na reklamę w telewizji, prasie, kinach i na nośnikach outdooru) wynika, że Grupa RMF na reklamy swojej głównej stacji RMF FM przeznaczyła 17,6 mln zł - czyli o 10,6 proc. mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Drugim najsilniej wspieranym reklamowo radiem była należąca do Grupy Radiowej Agory sieć Złote Przeboje - na działania reklamowe wydano 11 mln zł (o 18,7 proc. mniej niż rok wcześniej). Grupa Radiowa Time wydała na promocję Radia Eska 10,5 mln zł (o 15,4 proc. mniej). Natomiast aż o 54,9 proc. spadły wydatki Eurozetu na reklamę Radia Zet – wyniosły 9,7 mln zł.

Wśród pięciu najbardziej aktywnych reklamowych rozgłośni znalazło się także ponadregionalne Radio Vox FM (Grupa Radiowa Time) - na jego reklamę wydano 6,7 mln zł (spadek o 14,9 proc. rok do roku).

(KOZ, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.