Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tak powstawała świąteczna okładka "Tygodnika Podhalańskiego"

"Tygodnik Podhalański"

Madzia i Jasiu to młodzi górale, pozują do zdjęcia, które zdobi świąteczne wydanie "Tygodnika Podhalańskiego". - To była trudna sesja - mówią zgodnie. 

Plan zdjęciowy okazał się wyzwaniem również dla fotografa "Tygodnika" - Bartka Jureckiego - który kilka dni wcześniej złamał prawy palec wskazujący. To ten, którym uruchamia się migawkę w aparacie.

(26.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Lego Ninjago" ponownie liderem magazynów dla dzieci po trzech kwartałach br.

(fot. pixabay.com)

"Lego Ninjago" to najlepiej sprzedające się pismo dla dzieci - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o sprzedaży miesięczników i dwumiesięczników po trzech kwartałach br.

W okresie styczeń-wrzesień br. "Lego Ninjago" (Media Service Zawada) sprzedawało się średnio w 53 931 egz. (spadek o 10,11 proc.). Na drugim miejscu wśród pism dla dzieci jest "Lego Nexo Knights" (Media Service Zawada) ze średnią sprzedażą 48 661 egz. (wzrost o 8,17 proc.), a na trzecim "Zabawy i marzenia z Barbie" (Egmont Polska) ze średnią sprzedażą 42 565 (wzrost 1,12 proc.).

Największy wzrost sprzedaży o 31,38 proc. odnotował "Lego Friends. Magazyn" (Media Service Zawada) - średnia sprzedaż wyniosła 42 101 egz. (JOK)

(a,d, 26.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY