Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google umożliwi blokowanie reklam w przeglądarce Chrome

(fot. pixabay.com)

Google od 15 lutego umożliwi domyślne blokowanie reklam w przeglądarce Chrome. Narzędzie nie będzie blokowało wszystkich reklam, jakie można spotkać na stronach internetowych, a jedynie te, które są szczególnie inwazyjne dla korzystających z internetu osób.

Google wspólnie z wydawcami internetowymi pracowało nad standardami, które będą zadowalały obie strony odwiecznego sporu o reklamy w internecie.

Firma wyraziła nadzieję, że wbudowanie w przeglądarkę domyślnie działającego narzędzia do blokowania reklam złagodzi obawy konsumentów, którzy coraz bardziej niechętnym okiem spoglądają na inwazyjne reklamy w internecie. Jednocześnie, Google chce zniechęcić internautów do użycia narzędzi zewnętrznych, działających bardziej rygorystycznie, co może negatywnie wpływać na najważniejsze dla Google'a źródło dochodów, jakim jest sprzedaż reklam. (PAP)

(25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 mln kopii gry "Cuphead" sprzedanych w dwa miesiące od premiery

(fot. Steam)

Utrzymana w estetyce filmów animowanych z lat 30. XX w. niezależna gra akcji "Cuphead" sprzedała się w ponad 2 mln kopii w ciągu dwóch miesięcy od premiery - podali twórcy gry na stronie studia MDHR.

"Cuphead" to dwuwymiarowa gra akcji typu "run and gun" dla jednego lub dwóch graczy korzystających z jednego urządzenia. Rozgrywka składa się z sekwencji platformowych oraz walk z "bossami" - potężnymi przeciwnikami. Ze względu na nacisk na te ostatnie i wysoki poziom trudności poszczególnych etapów gra bywa zestawiana z serią "Dark Souls".

Gra wyróżniająca się nietypową oprawą wykorzystującą odręczne rysunki postaci, akwarelowe tła i muzykę jazzową spotkała się z dobrymi opiniami graczy i krytyków. Na początku grudnia "Cuphead" otrzymał trzy statuetki Game Awards 2017 - jako najlepsza gra niezależna i najlepszy niezależny debiut oraz za oprawę artystyczną. Pierwszy milion kopii gry sprzedano w ciągu dwóch tygodni od premiery. Twórcy rozważają stworzenie w przyszłości kontynuacji, jednak nie podjęli jeszcze decyzji co do jej formy.

Wydana pod koniec września 2017 produkcja jest debiutanckim projektem niezależnego studia MDHR założonego przez braci Chada i Jareda Moldenhauerów. Firma zatrudnia 19 osób. Gra "Cuphead" jest dostępna na PC i Xbox One za pośrednictwem sklepu Windows oraz platform dystrybucji cyfrowej GOG i Steam. (PAP)

(26.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo