Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Audience Measurement przygotowuje się do badania wideo w internecie

(fot. pixabay.com)

Nielsen Audience Measurement przygotowuje się do wprowadzenia pełniejszych pomiarów treści wideo i powiększy panel badawczy.

Aktualnie panel Nielsena do pomiaru oglądalności linearnej liczy dwa tysiące gospodarstw domowych, po zmianach zaś będzie to pięć tysięcy gospodarstw.

W związku z rosnącą popularnością wideo online Nielsen zamierza wprowadzić narzędzie streaming meter, czyli router, który pozwoli mierzyć oglądalność treści wideo w danym gospodarstwie domowym. Dzięki temu badacze dowiedzą się o platformach wykorzystywanych lub oglądanych poprzez telewizor i inne urządzenia, zdobędą bieżące informacje o wykorzystywaniu TSV, Catch Up, VOD (Ipla, vod.tvp.pl. Player.pl) lub OTT (Netflix, Showmax) i będą prowadzić pasywny pomiar transmisji strumieniowej na wszystkich urządzeniach cyfrowych.

Nowe możliwości mają pozwolić Nielsenowi na pełniejsze badania w 2019 roku.

(PM, 18.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.