"Co jest grane" w nowej szacie
"Co jest grane", kulturalny dodatek "Gazety Wyborczej" (Agora SA), ukazuje się od dzisiaj w zmienionej formie.
Zmieniło się logo dodatku – do tej pory jednokolorowe (białe na czarnym tle) zastąpiono dwukolorowym. – Przygotowaliśmy sześć dwukolorowych kombinacji logo. Będziemy je zmieniać co tydzień, tak aby pasowały do głównego zdjęcia – mówi Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny Agory. Uporządkowano także układ rubryk wewnątrz, by bardziej odróżnić reklamy od tekstów. O cztery zwiększyła się liczba działów. Na drugiej stronie dodatku pojawiły się ”Wydarzenia” - ich główną częścią jest ”Moja rozpiska na ten tydzień” (kalendarium propozycji spędzenia wolnego czasu). Nowymi działami są też: ”Konkursy”, ”Polska i Europa” (propozycje imprez kulturalnych w Polsce i Europie) oraz ”W domu” (wybór interesujących płyt CD, DVD i adresów stron internetowych). Średnia sprzedaż ”Gazety Wyborczej” w kwietniu 2006 roku wyniosła 468 480 egz. (dane ZKDP).(SK, 09.06.2006)










