Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski i Group One tworzą dom mediowy - RL Media

Robert Lewandowski współpracuje z Maciejem Hutyrą, Markiem Żołędziowskim, Jakubem Potrzebowskim i Kamilem Wiszowatym (fot. materiały prasowe)

Robert Lewandowski utworzyłdom mediowy RL Media. Piłkarz spółkę założył wraz z Group One, w strukturach której znajdują się już domy mediowe Value Media i Mediaplus.

51 proc. udziałów w RL Media należy do Group One, a 49 proc. do Roberta Lewandowskiego. Zespołem będzie zarządzać Kamil Wiszowaty, managing director Value Media. Siedziba nowo utworzonej spółki będzie się mieścić w ramach struktur Group One.

RL Media ma zająć się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego, czyli jego kariery sportowej i aktywności biznesowej, ale także działań Anny Lewandowskiej w zakresie zdrowia, diety i aktywności fizycznej. Firma docelowo chce koordynować również obszary w ramach prowadzonych kampanii na rzecz innych sportowców i celebrytów.

"Wartość dodana takiego planowania kampanii będzie dostrzegalna dla obu stron – zarówno gwiazd, jak i współpracujących z nimi marek. Przy ogromnej skali komunikacji, w przypadku Roberta Lewandowskiego obejmującej często kilkanaście czy kilkadziesiąt rynków, kluczowe jest zachowanie spójności wizerunku. A jednocześnie zaplanowanie aktywności tak, by nie kanibalizowały się nawzajem (np. emisje w tym samym czasie, zbyt podobne formaty) i by partnerzy maksymalnie korzystali wizerunkowo na współpracy" - tłumaczą właściciele RL Media w komunikacie prasowym. 

To kolejna spółka mediowa Roberta Lewandowskiego. W czerwcu br. założył firmę Stor9_, która zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji łączącej wszystkie obszary działalności Lewandowskich. Szefową Stor9_ jest Anna Zielińska.

Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD, nie jest przekonany, czy RL Media rzeczywiście będzie oferował usługi domu mediowego. - Nie sądzę, aby klienci domów mediowych chcieli powierzyć mu wielomilionowe budżety, ponieważ Lewandowski nie jest specjalistą w tym zakresie, nie jest marką na rynku planowania i zakupu mediów – mówi Bierzyński.


(IKO, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.