Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słaby kwiecień największych dzienników regionalnych

Z pierwszej dziesiątki największych dzienników regionalnych pod względem średniej sprzedaży wszystkie tytuły zanotowały w kwietniu spadek w porównaniu z kwietniem 2005 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Należy jednak wziąć pod uwagę, że w kwietniu ub.r. dzienniki sprzedawały się lepiej niż zwykle ze względu na śmierć i pogrzeb papieża Jana Pawła II. Liderem wśród dzienników regionalnych w kwietniu br. pozostaje ”Dziennik Zachodni” (Polskapresse) ze średnią sprzedażą egzemplarzową 99 032 egz. (spadek o 12,2 proc.). Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Pomorska” (Gazeta Pomorska Media) ze średnią sprzedażą 90 389 egz. (spadek o 7,45 proc.), a trzecie ”Dziennik Bałtycki” (Polskapresse) - 59 679 egz. (spadek o 10,49 proc.). Dziesiątkę uzupełniają: ”Express Ilustrowany” (Polskapresse) – 55 575 egz. (spadek o 9,43 proc.), ”Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia SA) – 53 798 egz. (spadek o 18 proc.), ”Dziennik Łódzki” (Polskapresse) – 51 652 egz. (spadek o 6,49 proc.), ”Gazeta Lubuska” (Wydawnictwo Lubpress) – 50 694 egz. (spadek o 1,15 proc.), ”Echo Dnia” (Echo Media) – 39 630 egz. (spadek o 14,29 proc.), ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska” (Polskapresse) – 39 534 egz. (spadek o 11,4 proc.), ”Nowa Trybuna Opolska” (Pro Media) – 34 079 egz. (spadek o 7,02 proc.). Czytaj również: Wyniki sprzedaży tygodników opiniotwórczych Wyniki sprzedaży dzienników ogólnpolskich

(SK, 08.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.