Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przepis na reklamę w sieci: ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco

(fot. pixabay.com)

Ściągnij bezpłatnie dodatek specjalny "Press": Kontent TV & Wideo. Kliknij link poniżej.

W dodatku do "Press" znajdziesz także:

  • Autopromocja kontentu już nie wystarczy - dziś nadawcy muszą się nieźle napracować, by dotrzeć z informacją o swojej ofercie do potencjalnego widza. Przeczytaj, jak to robią.

  • Jak nadawcy kanałów lifestylowych, popularnonaukowych, dokumentalnych, historycznych, podróżniczych, muzycznych czy dziecięcych reagują na zmiany oczekiwań widzów.

  • Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od internetowej rzeczywistości. Rozgrywka o sport na ekranie.

  • Seriale, zwłaszcza te z sektora premium, przeżywają renesans. W Polsce lokalna produkcja ma większe znaczenie niż w Czechach czy na Węgrzech.

  • W seriale do internetu inwestują już zarówno internetowi influencerzy, jak też tradycyjni nadawcy i wydawcy. Zasady tworzenia takich serii.


  • W reklamie telewizyjnej nie liczy się już tylko, co przekazujemy w reklamie, ale przede wszystkim: jak. Ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco.

  • Co zrobić, żeby konsument obejrzał w całości reklamę w internecie? Są na to sposoby.

  • Takich programów w polskiej telewizji jeszcze nie było. Formaty, które w ostatnich latach podbiły serca widzów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Holandii.

(07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.