Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Biedronki

(fot. Piotr Król)

Arkadiusz Mierzwa objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. Na nowym stanowisku odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Arkadiusz Mierzwa w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy NC+, prowadząc komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao SA. Przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Ostatnio prowadził program "Firmowe ewolucje" na antenie TVP1.

Od grudnia 2016 r. działem komunikacji i spraw korporacyjnych zarządza Katarzyna Scheer.

(JOK, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.