Telewizja Polska pracuje nad internetowym serwisem lifestylowym
W programie "Pytanie na śniadanie" pokazywane są liczne poradniki (screen TVP 2)
Publiczna telewizja planuje uruchomienie internetowego serwisu lifestylowego - dowiedział się "Presserwis". To pierwszy tego typu projekt w TVP.
Według naszych informacji prace nad serwisem są zaawansowane. - Ma powstać na bazie marki "Pytanie na śniadanie". Tematyka będzie jednak o wiele szersza niż w przypadku poradnikowego programu telewizyjnego - powiedział "Presserwisowi" Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
- To będzie typowy serwis lifestylowy. Znajdą się w nim treści poradnikowe, przepisy kulinarne i liczne wywiady - mówi Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, szefowa programu "Pytanie na śniadanie" TVP 2. - Punktem wyjścia będzie kontent "Pytania na śniadanie". Jednak chcemy umieszczać na stronie o wiele więcej informacji. Planujemy tworzenie własnych treści przeznaczonych tylko do serwisu. Strona będzie multimedialna z opcją VoD - dodaje Adamiak-Sroczyńska. Na razie TVP nie zdradza daty startu.
Więcej przeczytasz w "Presserwisie".
Maciej Kucharski