Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Maszewski został szefem Synchrolab

(fot. pixabay.com)

Dział marketingu cyfrowego Synchrolab, agencji reklamy zewnętrznej Jet Line, został przekształcony w spółkę o tej samej nazwie. Zajmuje się ona projektowaniem, konsultacjami i realizacją projektów multidyscyplinarnych służących komunikacji marketingowej.

Prezesem spółki Synchrolab został Andrzej Maszewski, twórca i dotychczasowy szef działu produkcji Jet Line. Z kolei Radosław Miklaszewski, który od ub.r. zarządzał Synchrolabem w ramach Jet Line, od lipca br. jest CEO agencji Directors.
Synchrolab pozycjonuje się jako „laboratorium użytecznej reklamy”, które ma dostarczać klientom kreatywnych pomysłów komunikacyjnych i zintegrowanych
usług produkcyjnych. Firma ma wspierać i budować komunikację marek m.in. z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i finansowego.

(IKO, 25.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.