Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

(fot. Screen z Youtube)

Robert Lewandowski, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski i napastnik Bayernu Monachium, w najnowszej kampanii Coca-Coli Poland Services promuje napój Coca-Cola Zero Cukru.

W spotach poza Lewandowskim wystąpią kibice. „Coca-Cola ma przyjemność współpracować z Robertem Lewandowskim już od 2011 roku w ramach turnieju Coca-Cola Cup. W tym roku wspólnie zdecydowaliśmy o rozszerzeniu współpracy i zaangażowaniu Roberta do działania w ramach nowej kampanii” - tłumaczy Damian Podawca, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, internecie (Ipla, Player, YouTube, Filmweb, Spotify), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach. Kampanię wspierać będą influencerzy, którzy są ambasadorami marki (m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek, Masny).

Za kreację i ATL odpowiada McCann Worldgroup, za działania reklamowe Agencja Reklamowa Fortis BTL, za obsługę w internecie i mediach społecznościowych - LiquidThread. Działaniami PR zajęła się agencja Hill + Knowlton Strategies, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Mediacom.

(IKO, 07.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.