Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną Superfotelik

Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną „Superfotelik chroni na bank!”, w której promuje kredyt na foteliki bezpieczeństwa dla dzieci.

W ramach kampanii przedstawiono zasady, którymi powinni się kierować rodzice dokonujący zakupu fotelika bezpieczeństwa. Nest Bank przekonuje w kampanii, że nie należy wybierać najtańszego fotelika, a ponadto warto przed zakupem sprawdzić, czy fotelik jest dopasowany do samochodu. 

W kampanii udział wzięli aktorka Katarzyna Cichopek i tancerz Marcin Hakiel. Za kreację odpowiada agencja Unlimited, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC.


Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 14.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.