Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Maj 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie słuchalność RMF FM w paśmie popołudniowym

(fot. pixabay.com)

Spośród największych rozgłośni ogólnopolskich w popołudniowym paśmie wzrosła słuchalność jedynie RMF FM.

Jak wynika z badania Radio Track (Millward Brown), w fali październik 2016 - marzec 2017 w dni powszednie w godz. 15-18, czyli w tzw. popołudniowym szczycie, liderem jest RMF FM. Udział tej rozgłośni w czasie słuchania wyniósł w analizowanym okresie 24,9 proc., co oznacza wzrost z 23,9 proc. w analogicznej fali badań sprzed roku.
Słuchalność Radia Zet zmniejszyła się z 13,7 proc. do 13,6 proc., radiowej Trójki – z 8,4 proc. do 8,2 proc., a radiowej Jedynki – z 7,9 proc. do 7 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych wyniki poprawiły: Radio Tok FM (wzrost z 1,6 proc. do 2 proc.), Antyradio (z 1,6 proc. do 1,8 proc.) i Muzo.fm (z 0,3 proc. do 0,5 proc.). Z kolei sieciami radiowymi, które zwiększyły słuchalność, były: Radio Wawa (z 1,2 proc. do 1,4 proc.), Radio Pogoda (z 0,7 proc. do 1 proc.) i Rock Radio (z 0,3 proc. do 0,4 proc.). (KOZ)

 

(a,d, 03.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.