TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monitoring KRRiT: cichną reklamy w telewizji

Porównanie głośności programów w 2016 roku (prezentacja KRRiT)

Z monitoringu poziomu głośności audycji, reklam i autopromocji w telewizjach przeprowadzonego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wynika, że uciążliwość tzw. głośnych reklam „systematycznie się zmniejsza”.

KRRiT monitorowała 24 kanały rozpowszechniane na platformach naziemnych i 10 kanałów satelitarnych od października do listopada 2016 roku. „Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli stosowne działania w celu spełnienia wymagań rozporządzenia KRRiT” - czytamy w informacji regulatora. Najnowszy monitoring w porównaniu z badaniami z lat wcześniejszych wykazał „istotną poprawę sytuacji”. Przypomnijmy, że poziom głośności reklam i telesprzedaży emitowanych w przerwie audycji lub bezpośrednio po niej nie może przekroczyć poziomu głośności tej audycji. Podsumowując monitoring, KRRiT stwierdza, że „obserwuje systematycznie zmniejszanie i normalizację głośności”, wskazując jednak, że „komfort odbioru dźwięku” zaburzają różnice w poziomie głośności między poszczególnymi kanałami. Krajowa Rada chce zaproponować nadawcom samoregulację w tej sprawie: mieliby się oni zobowiązać do utrzymywania emisji swoich programów na stałym i jednolitym poziomie głośności.


(RUT, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.