Nowa seria wydawnicza ”Gazety Wyborczej”
22.05.2006, 09:25
Dziś z ”Gazetą Wyborczą” ukaże się pierwszy z sześciu tomów nowej kolekcji ”Dekady”. Każda część poświęcona jest jednemu dziesięcioleciu powojennej historii Polski.
Wszystkim tomom towarzyszy płyta z miniwykładami prof. Jerzego Eislera wzbogacona archiwalnymi nagraniami z zasobów Polskiego Radia. Książkę wraz z płytą będzie można kupić przez cały tydzień razem z ”GW” w cenie 19,90 zł (plus cena gazety). Dodatkowo poniedziałkowe wydanie ”Dużego Formatu” w całości będzie poświęcone nowej kolekcji. Każdy tom został przygotowany przez parę autorską: dziennikarz ”Gazety Wyborczej” i historyk. Za kolejne tomy odpowiadali: Piotr Lipiński i Piotr M. Majewski, Paweł Wroński i Krzysztof Madej, Jerzy S. Majewski i Łukasz Dwilewicz, Mikołaj Lizut i Andrzej Zawistowski, Dominika Wielowieyska i Piotr Kendziorek, Agata Nowakowska i August Grabski. Wydawcą kolekcji jest Agencja Autorska Zetzet. Seria została opracowana przy współpracy z warszawską oficyną wydawniczą IMBIR, Polską Agencją Prasową i Fundacją Ośrodka ”Karta”. Płyty audio przygotował Dom Wydawniczy Bellona we współpracy z Polskim Radiem. Seria jest promowana na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS), w radiu (programy I i III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM, radiostacje Agory), telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24), w prasie (”Gazeta Wyborcza” i ”Metro”) i w Internecie (Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.(SK, 22.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










