Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce być jak telewizja. Liczy na zyski z reklam

fot. za pexels.com

Facebook przedstawił plany dotyczące prezentacji treści wideo, dzięki którym chce efektywniej konkurować o wpływy reklamowe z internetowymi serwisami wideo i tradycyjnymi telewizjami.

Wśród nowości zapowiadanych przez serwis społecznościowy znalazły się m.in. autoodtwarzanie dźwięków w treściach wideo podczas przeglądania newsfeedu, pionowa orientacja wideo i możliwość minimalizacji treści wideo do postaci “pływającego okna”. Najważniejszą z nowych funkcjonalności jest aplikacja do przeglądania facebookowego kontentu wideo przeznaczona dla platform telewizyjnych, takich jak Apple TV, PSP TV, Amazon Fire TV i Samsung Smart TV. Termin wdrożenia nowych usług nie został ujawniony.

Dzięki wprowadzeniu nowych funkcjonalności Facebook zamierza bardziej skutecznie konkurować z platformami streamingowymi, m.in. YouTube oraz tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi i dzięki temu zwiększyć przychody reklamowe.

(LL, 23.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.