Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Rudziński wraca do Eurosportu

Marek Rudziński odchodzi z TVP (fot. YouTube)

Komentator sportowy Marek Rudziński przechodzi z Telewizji Polskiej do Eurosportu – dowiedział się "Presserwis".

Adam Widomski, redaktor naczelny Eurosport Polska, informuje, że Marek Rudziński dołączy ponownie do zespołu stacji od 1 lutego br. Ma komentować m.in. skoki i biegi narciarskie.

Marek Rudziński do TVP trafił w 2012 roku, kiedy po 12 latach pracy odszedł z Eurosportu. W telewizji publicznej komentował m.in. Turniej Czterech Skoczni, Puchar Świata w skokach narciarskich, Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro i Tour de Pologne. W latach 1982-2000 Rudziński pracował w redakcji sportowej Polskiego Radia.

(KOZ, 22.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Pluta, szef digitalu Leo Burnett, przeszedł do Jeronimo Martins

Firma Jeronimo Martins jest właścicielem sieci Biedronka

Artur Pluta, dotychczas head od digital w agencji Leo Burnett, został senior digital marketing managerem w Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka). Odpowiada za przygotowanie i wdrażanie digitalowych projektów dla sieci.

Artur Pluta był związany z Leo Burnett od lipca 2013 roku. Dział, którym zarządzał, oferował klientom współpracę przy projektach nie tylko na poziomie kreacji (tworzenie konceptów digital, identyfikacji wizualnej, projektowanie interakcji, design), ale też ich produkcję i wdrożenie. Obowiązki Pluty w Leo Burnett przejęli Maciej Porębski, dyrektor kreatywny, i Filip Dawid, head of technology & content.

- Ponadto Leo Burnett, agencja działająca w strukturach Publicis Communication, przy wybranych projektach korzysta z zasobów digitalowych grupy, między innymi ARC zajmującej się shopper marketingiem i eCommerce - informuje Zofia Bugajna, business development director w MSLGroup CEE.

Przed dołączeniem do Leo Burnett Pluta jako dyrektor kreatywny/head of digital zarządzał kreacją w agencjach Ogilvy Interactive, Othersource, Lowe GGK (MullenLowe Warsaw).

(AMS, 22.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo