W mediach i internecie 1127 wzmianek o serialu "Ucho prezesa"
Ucho Prezesa (fot. za Youtube)
"Ucho Prezesa", satyryczny serial komediowy na YouTube, od 2 do 17 stycznia br. był wymieniany w prasie, radiu, telewizji i internecie 1127 razy - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów, przygotowanej dla "Presserwisu".
Od 2 do 17 stycznia br. o programie, w którym Robert Górski parodiuje prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego, pojawiły się 44 wzmianki w prasie, 31 w telewizji, 23 w radiu i 1029 w internecie. Ich łączny ekwiwalent reklamowy, wyliczony przez Press-Service Monitoring Mediów, wyniósł 6,215 mln zł.
Jak poinformował we wtorek serwis Fakt24.pl, kierownictwo Telewizji Polskiej prowadzi rozmowy z producentami "Ucha prezesa" w sprawie emisji tego programu. - Nie mogę komentować tej sprawy, ale wkrótce wszystko się wyjaśni – mówi Wojciech Orszulak, producent "Ucha prezesa" i menedżer Kabaretu Moralnego Niepokoju. Z kolei biuro prasowe Telewizji Polskiej odpowiedziało nam, że "Redakcje Rozrywki TVP prowadzą liczne rozmowy i negocjacje w sprawie różnych programów rozrywkowych, które mogą wzbogacić ofertę Telewizji Polskiej w tym zakresie".
Zaraz po starcie "Ucha prezesa" na YouTube spekulowano o emisji tego programu w Polsacie, w którym występował ostatnio Robert Górski. Wtedy przedstawiciele Kabaretu Moralnego Niepokoju też nie chcieli tego komentować.
Pierwszy odcinek serialu na YouTube ma ma już ponad 4 mln wyświetleń, drugi ponad 3 mln, a trzeci - ponad 2 mln.
(JM, RUT, 18.01.2017)