Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdzie oglądać stację Nowa TV? Jest dostępna naziemnie i w kablówkach

Prezenterzy programu "24 godziny" Nowa TV (fot. za nowa.tv)

W środę emisję programu zaczyna stacja Grupy ZPR Media – Nowa TV. Telewizja jest dostępna na ósmym multipleksie naziemnym, a także m.in. na platformie NC+ i w sieciach kablowych UPC i Toya, a wkrótce Nową TV ma włączyć Vectra.

Na program Nowej TV składają się filmy, seriale, kabarety, informacje i publicystyka. O 18.30 stacja będzie codziennie emitować program informacyjny pt. „24 godziny online.pl”. Poprowadzą go: Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Joanna Dunikowska i Marek Czyż (w parach). Zespołem stu dziennikarzy w całej Polsce kieruje Tomasz Sygut, redaktor naczelny działu publicystyki i informacji Nowej TV.

Po serwisie informacyjnym stacja będzie nadawać rozmowy z politykami prowadzone przez prezenterów „24 godzin” (od poniedziałku do czwartku). W piątki w programie „Ale o co chodzi” z gośćmi będzie rozmawiał Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu” (Grupa ZPR Media), w soboty Marek Czyż poprowadzi „Proste pytanie", a w niedziele Tomasz Sekielski - „Teraz ja”.

Głównym programem rozrywkowym Nowej TV będzie „Nowa Rewia Kabaretowa”, z udziałem m.in. Kabaretu Skeczów Męczących, Kabaretu Nowaki i Kabaretu Łowcy.B.
Stacja będzie też kontynuować zarzuconą przez TVP 1 emisję telenoweli „Moda na sukces” - nowe odcinki będą nadawane o 19.30, w porze „Wiadomości”. Natomiast na grudzień stacja planuje seriale kostiumowe: „Mercy Street” i „Dynastia Tudorów”.

Nowa TV to druga po Zoom TV telewizja, która zaczyna nadawanie na MUX 8. Na 2 grudnia start planują kanały Metro (Agora) i Wirtualna Polska.

Gdzie oglądać stację Nowa TV?

Nowa TV dostępna jest na ósmym multipleksie telewizji naziemnej. Wkrótce trafi do wszystkich platform cyfrowych i telewizji kablowych m.in. do: NC+, UPC, Toya, Inea, Vectra, Netia, Telewizja Play, Cyfrowy Polsat, Orange, Multimedia, A&K Chamerlińscy, Antelsat, Asta-Net, Bart Sat, Bart-Sat, Bydgoska TVK Gawex, Citymedia Net, City-Net, ConnectedHome, Częstochowska Spóldzielnia Mieszkaniowa, Dolsat, Domel, Domtel, Telecom, Domtel Telecom, East&West, Elsat, Euronet, Evio, FHU Kompex, FPUH ,,Czajen”, Hrubieszowska Telewizja Kablowa, HyoperNet, Idealan, Imperium Telekom, Interaktywny Dom, Interarena, Internet Union, Interplus, JMDI, Karolina Bogacka, Koba, Komtel, Korbank, Krawarkon, Mediasat, Metro Tv, Metroport, Multiplay, PHU Geckonet, Pro Internet, Promontel, Sat Mont Service, Satfilm, Satpol, SGT S.A, Słowianin, SM Grudziądz, SM Lipno, SM Lipno, SM Łasno, SM Północ, SM Słowianin, SM Trzcianka, Soft Pro 2, Stowarzyszenie TEOSAT, SulikaNet, Świdman, Telesim, Tel-Kab, TelSako, Teofilów B, Teosat, TOM Media, Tomków, Trzcianeckie Towarzystwo Użytkowników Kablowej Sieci Telewizyjnej, TVK Hajnówka, Winogrady, ZUA Antserwis, ZUTK Lesław Dorobek.

(RUT, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Cyfrowy Polsat po trzech kwartałach wypracowała blisko 680 mln zł zysku netto

fot. Grupa Cyfrowy Polsat

Grupie Cyfrowy Polsat po trzech kwartałach br. nieznacznie zmalały przychody, a jej zysk netto był mniejszy niemal o 1/3.

W pierwszych trzech kwartałach br. grupa zmniejszyła przychody o 0,3 proc. do 7,19 mld zł. Koszty operacyjne wzrosły o 3,9 proc. do 5,93 mld zł. EBITDA wyniosła 2,74 mld zł (spadek o 2,3 proc.). Grupa wypracowała o 30,5 proc. niższy zysk (679,2 mln zł) niż rok wcześniej.
GCP na koniec września br. miała 16,55 mln aktywnych usług (o 0,9 proc. więcej niż na koniec września ub.r.), w tym 4,68 mln usług płatnej telewizji (wzrost o 6,4 proc.), 6,62 mln telefonii komórkowej (wzrost o 1,7 proc.) i 1,72 mln internetu (wzrost o 13,5 proc.). Liczba klientów zmniejszyła się o 1,3 proc. do 5,86 mln.
Z programu SmartDom na koniec września br. korzystało 1,23 mln klientów, co znaczy, że już 21 proc. klientów kontraktowych korzysta z oferty zintegrowanej.

(KOZ, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo