Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Orłoś w telewizji Grupy WP poprowadzi nową wersję "Teleexpressu"

Maciej Orłoś (fot. screen)

Program, który Maciej Orłoś poprowadzi w telewizji WP, będzie nową wersją "Teleexpressu". Prawdopodobnie będzie nadawany przed godz. 17.

Maciej Orłoś z Telewizji Polskiej, gdzie 25 lat prowadził "Teleexpress" w TVP 1, odszedł 31 sierpnia br. Do końca października obowiązuje go zakaz pracy w innej stacji. Jak wynika z naszych informacji, w listopadzie Orłoś zacznie przygotowania do uruchomienia swojego programu w telewizji WP, którą Grupa Wirtualna Polska szykuje na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Program Orłosia będzie szybkim serwisem informacyjnym w stylu "Teleexpressu". Prawdopodobnie będzie się zaczynał o godz. 16.45 lub 16.50 – czyli przed "Teleexpressem" nadawanym o 17.

PRZECZYTAJ TEŻ: Wydawcą programu Macieja Orłosia będzie Magdalena Siemiątkowska.

Naziemna telewizja Grupy WP ma wystartować 2 grudnia br. Nadawca wystąpił do KRRiT o zgodę na zmianę nazwy stacji z WP1 (z taką brał udział w konkursie na MUX 8) na WP (pod taką chce emitować program). Będzie to kanał uniwersalny z elementami interaktywnymi. Produkcje własne - audycje studyjne na żywo i materiały reporterskie - mają zająć ok. trzech godzin dziennie i będą nadawane w prime time. W ramówce WP znajdzie się też kontent pochodzący z zakupów: seriale, telenowele, dokumenty.

(RUT, 17.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat z największym udziałem w rynku (tydzień 10-16 października)

Największy udział w rynku w minionym tygodniu 10-16 października miał Polsat – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59.

W grupie ogólnej (4+) Polsat prowadził z udziałem 13,14 proc. Drugie miejsce w tej grupie zajął TVN – 11,21 proc. TVP 1 uzyskał 10,26 proc., a TVP 2 – 8,11 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 udział Polsatu wyniósł 14,76 proc. Drugi był TVN z 14,1 proc. Dwójka z wynikiem 7,05 proc. wypadła lepiej niż Jedynka (6,14 proc.)
Z kolei w grupie rozliczeniowej TVP (16-59), Polsat miał 14,22 proc. udziału w rynku. TVN uzyskał 13,1 proc., TVP 1 – 7,82 proc., a TVP 2 – 7,62 proc.


Create bar charts

(KOZ, 17.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo