Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Kwas kieruje działem sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Działem sprzedaży „Gazety Wyborczej" kieruje Joanna Kwas, która awansowała ze stanowiska dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej dziennika. Zastąpiła Elżbietę Nowacką.

Jednym z głównych celów nowej dyrektor sprzedaży jest rozwój reklamowej oferty internetowej.

Joanna Kwas z Agorą związana jest od 1998 roku. Przeszła przez wszystkie szczeble w strukturze sprzedaży spółki zaczynając od asystenta w dziale wsparcia, asystenta sprzedaży, handlowca, samodzielnego eksperta branżowego, kierownika zespołu sprzedażowego, zastępcy dyrektora w dziale klientów strategicznych. Zajmując różne stanowiska w dziale sprzedaży współpracowała zarówno z domami mediowymi jak i z klientami bezpośrednimi. Od lipca 2014 roku zarządzała działem sprzedaży bezpośredniej w Warszawie.

(14.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Bochenek i Krzysztof Michałowski awansowali do zarządu Filmwebu

Od lewej: Paweł Bochenek, Krzysztof Michałowski i Artur Gortych (fot. materiały prasowe Filmweb)

Paweł Bochenek, product development director, i Krzysztof Michałowski, dyrektor zarządzający, dołączyli do zarządu spółki Filmweb. Prezesem pozostaje Artur Gortych.

Do tej pory zarząd spółki był jednoosobowy, jego jedynym członkiem był Artur Gortych, założyciel Filmweb.pl. Paweł Bochenek z serwisem związany jest od 2004 roku, od 2014 zarządza zespołem jako product development director. Odpowiada za strategię rozwoju produktów Filmwebu.
Krzysztof Michałowski związany z Filmwebem jest od 2007 roku, zaczynał jako redaktor naczelny i wydawca, następnie został dyrektorem zarządzającym. Odpowiada zarówno za strategię biznesową portalu, sprzedaż, budowanie marki i marketing, jak i pracę redakcji oraz działu wideo.

(JM, 15.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.