TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deon.pl jest najpopularniejszym serwisem religijnym w Polsce

(fot. materiały prasowe)

Deon.pl jest najpopularniejszym w naszym kraju serwisem religijnym zarówno wśród młodzieży, jak i wszystkich internautów - wynika z Badania PBI/Gemius. W czerwcu br. miał 797 tys. użytkowników.

Serwis wydawany jest przez Towarzystwo Jezusowe (zakon jezuitów) i jezuickie Wydawnictwo WAM. Na drugim miejscu znajduje się Opoka.org.pl (Fundacja Konferencji Episkopatu Polski) - 628 tys., a na trzecim serwis internetowy "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) - Gosc.pl, który w czerwcu miał 593 tys. użytkowników. Kolejne są: serwis Świadków Jehowy Jw.org (Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania) - 405 tys.; Adonai.pl (Pomoc Duchowa) - 313 tys., Wiara.pl (Instytut Gość Media) - 273 tys.; serwis internetowy tygodnika "Niedziela" Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 265 tys.; Katolik.pl (zakon salwatorianów) - 221 tys.; Dominikanie.pl (zakon dominikanów) - 159 tys., Stacja7.pl (Stacja7.pl) - 147 tys.

Nieco inaczej wygląda popularność serwisów w grupie 15-24 lat, definiowanej przez UNESCO jako młodzież. Pierwszy ponownie jest Deon.pl (207 tys. użytkowników), ale drugie miejsce zajmuje Gosc.pl (127 tys.), a Opoka.org.pl jest trzecia (99 tys.). Kolejne są: Adonai.pl (87 tys.), Jw.org (66 tys.), Wiara.pl (64 tys.), Katolik.pl (62 tys.), Niedziela.pl (58 tys.), Dominikanie.pl (44 tys.) oraz Stacja7.pl (29 tys.).

Strony o tematyce religijnej cieszą się większą popularnością wśród dziewcząt niż chłopców (odpowiednio 58 proc. i 42 proc.). Jedna piąta młodych internautów odwiedzających analizowane serwisy ma wykształcenie wyższe, licencjackie lub jest w trakcie studiów. Największe zainteresowanie stronami religijnymi odnotowano wśród internautów z miast powyżej 200 tys. mieszkańców.

(JM, 27.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.