Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Burak już nie zarządza marketingiem PZU, bo pracuje dla Grupy Lotos

Adam Burak, który w marcu br. zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora biura marketingu PZU, już zakończył pracę w tej firmie. Teraz jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Grupy Lotos SA.

W Grupie Lotos SA trwa zmiana struktur marketingu. Wcześniej za marketing Grupy odpowiadała Anna Goliszewska, będąca na stanowisku dyrektora biura zarządzania marką (brand management director), ale ona rozstała się z firmą.
Adam Burak oprócz marketingu nadzoruje komunikację Grupy Lotos, w tym działania z zakresu PR, sponsoringu i CSR. W tym zakresie zastąpił Jowitę Twardowską, która teraz zajmuje sie tylko działaniami CSR
Adam Burak, zanim trafił do PZU, przez trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012 zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za opracowywanie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z rolą rzecznika prasowego. Wcześniej przez ponad cztery lata był związany z Telewizją Polsat.
Agnieszka Rosa z zespołu PR PZU SA/PZU Życie SA nie podała nam informacji, kto teraz jest dyrektorem marketingu w PZU. Ubezpieczyciel ten wybiera obecnie w przetargu agencję full service, agencję digital, agencję do organizacji wydarzeń specjalnych, jest także na początku procesu wyboru domu mediowego.
Z kolei Grupa Lotos w marcu br. wybrała po przetargu agencję Young & Rubicam do trzyletniej obsługi full service. W czerwcu, także po przeprowadzeniu przetargu, zdecydowała o kontynuacji współpracy mediowej ze Starcom MediaVest Group.
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji benzynowych.

(AMS, 26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.