"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przy meczu Polska - Portugalia ceny reklam w telewizji sięgają 160 tys. zł

Ceny reklam w telewizji przy jutrzejszym ćwierćfinałowym meczu Polska - Portugalia na Euro 2016 dochodzą do 160 tys. zł.

W TVP 1 za 30-sekundowy spot podczas spotkania, które rozegrane zostanie o godz. 21, zapłacić trzeba najwięcej 160 tys. zł, a w Polsacie – 158,4 tys. zł. Tyle kosztują reklamy w bloku po pierwszej połowie spotkania, najbardziej atrakcyjnym dla reklamodawców.
Zarówno biuro reklamy Polsat Media, jak i Telewizja Polska nie ujawniają, na jakim poziomie wyprzedane są bloki reklamowe wokół ćwierćfinału z udziałem Polaków. ”Reklama przy meczach Euro cieszy się zainteresowaniem zgodnym z oczekiwaniem i przewidywaniami biura reklamy TVP”– odpowiada tylko biuro prasowe telewizji publicznej.
Dla porównania, przy meczu Polska - Szwajcaria w 1/8 finału Euro 2016, rozgrywanym w ubiegłą sobotę o godz. 15, ceny reklam w TVP 1 sięgały 116,6 tys. zł, a w Polsacie – 93,7 tys. zł (wszystkie dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).

(KOZ, 29.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.