Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deloitte powołuje Deloitte Communications z liderem Michałem Olbrychowskim

Michał Olbrychowski (fot. mat. prasowe)

Deloitte poszerza ofertę o konsulting w zakresie komunikacji korporacyjnej i powołuje do życia Deloitte Communications.

Deloitte Communications to nie jest osobna spółka, tylko subbrand w ramach Deloitte. Ma skupiać się na strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji - z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji i wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Na czele zespołu stanie Michał Olbrychowski, ostatnio dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.
- Uznaliśmy, że nowe kompetencje pozwolą nam oferować klientom zintegrowane, strategiczne usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji, w sposób kompleksowy – mówi Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający działu konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.
Oferta Deloitte Communications wspierać ma organizacje, które potrzebują strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej lub doraźnego wsparcia w kluczowych projektach czy inwestycjach np. przy fuzjach i przejęciach.
- Klienci oczekują realnego wpływu działań komunikacyjnych na ich biznes. Poszukują usług takich jak doradztwo strategiczne, audyty i analizy wpływu komunikacji na reputację, budowanie strategii opartych na twardych danych. Oczekują również znajomości sektora oraz specyficznych dla danej branży uwarunkowań prawno-biznesowych – mówi Michał Olbrychowski, dyrektor i lider Deloitte Communications.
Subbrand ma współpracować z zespołem Sustainability Consulting Central Europe.
- Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób kompleksowy - mówi Irena Pichola - partner, lider zespołu Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte.
W październiku ub.r. po przejęciu lokalnej agencji digital (Digital One) powstała Deloitte Digital. W lipcu ub.r. Deloitte przejęła agencję Stratosfera, która dziś działa pod marką Stratosfera by Deloitte.

(AMS, 09.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.