Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fratria kończy wydawać tygodnik "ABC"

Autorem kampanii reklamowej wprowadzającej "ABC" na rynek była Apella. Motywem przewodnim kreacji była kula burząca mur – symbol rewolucji, jaką nowy tygodnik miał wywołać na rynku prasowym.

Tygodnik "ABC" przetrwał na rynku prasowym rok. Ostatni numer tego tabloidu wydawanego przez Fratrię ukaże się w najbliższy poniedziałek.

Fratria wprowadziła tygodnik na rynek 22 kwietnia 2015 roku, w tym samym czasie Ringier Axel Springer Polska broniąc rynku wydał tabloidowy tygodnik "Od A do Z" (przestał się ukazywać od listopada ub.r.). Przez ponad dwa miesiące tygodniki były łudząco podobne zarówno graficznie, jak i pod względem tekstów. Latem w tygodniku "ABC" - zrezygnowano z lifestylowego dodatku "ABC Magazyn" i tv guide'a "ABC Look!", zmienił się format pisma. Wyglądem zaczął przypominać tygodniki społeczno-polityczne.
Tygodnik "ABC" najpierw wychodził w środy, a od października w poniedziałki. Nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, więc jego wyniki sprzedaży nie są znane.
Redaktorem naczelnym "ABC" jest Maciej Wośko.
Fratria jest wydawcą tygodnika "W Sieci". Sprzedaż tygodników opinii w ostatnim czasie rośnie - wynika z danych ZKDP.

(22.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.