PZU po zmianach w dziale marketingu rozpoczyna przygotowania do przetargu
PZU przeprowadzi przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej.
Wybrane w przetargu firmy mają zapewnić wsparcie strategiczno-kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie (ATL, BTL, digital). Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane agencje mogą zdecydować się na udział do 20 kwietnia br.
Rozpisanie na nowo przetargu reklamowego oznacza zawieszenie poprzedniego - o czym już informowaliśmy w "Presserwisie", choć oficjalnie Grup PZU temu zaprzeczała.
Dział marketingu PZU został ostatnio gruntownie przebudowywany, m.in. Adam Burak zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora biura marketingu. Zwolniony został Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.
Obecnie za platformę komunikacyjną PZU odpowiada agencja reklamowa DDB&tribal, a za działania w Internecie - VML Poland.
(AMS, 11.04.2016)










