Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU po zmianach w dziale marketingu rozpoczyna przygotowania do przetargu

PZU przeprowadzi przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej.

Wybrane w przetargu firmy mają zapewnić wsparcie strategiczno-kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie (ATL, BTL, digital). Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane agencje mogą zdecydować się na udział do 20 kwietnia br.
Rozpisanie na nowo przetargu reklamowego oznacza zawieszenie poprzedniego - o czym już informowaliśmy w "Presserwisie", choć oficjalnie Grup PZU temu zaprzeczała.
Dział marketingu PZU został ostatnio gruntownie przebudowywany, m.in. Adam Burak zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora biura marketingu. Zwolniony został Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.
Obecnie za platformę komunikacyjną PZU odpowiada agencja reklamowa DDB&tribal, a za działania w Internecie - VML Poland.

(AMS, 11.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.