FoodCare wybiera agencję do obsługi marki Black Energy Drink
Firma FoodCare, właściciel marki Black Energy Drink, wybiera agencję do obsługi reklamowej.
Zaproszenie do udziału w przetargu trafiło do wybranych agencji pod koniec ubiegłego tygodnia. Wybrana w przetargu agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowej marki Black. Celem kampanii ma być rozszerzenie grupy docelowej przez przyciąganie konsumentów innych marek, ale bez utraty obecnych. Do zdań agencji ma należeć: opracowanie dla marki osi komunikacji na kolejne lata, określenie platform komunikacyjnych, przygotowanie kampanii (spoty, działania BTL), opracowanie hasła dla marki i zaproponowanie działań oraz aktywności do zrealizowania w sezonie letnim, przed kampanią zaplanowaną na wrzesień br. Agencja ma też opracować działania na okres wizyty Mike'a Tysona w Polsce (wrzesień 2016 roku).
Za kreację ostatnich działań reklamowych marki Black odpowiadała agencja Grey.
(AMS, 06.04.2016)










