Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe MediaHub wygrał regionalny przetarg mediowy marki CCC

(fot. ccc.eu)

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji.

Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy jest kampania reklamowa „Go for more” - MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów (telewizja, kino i inne media) w Polsce, a także na innych rynkach europejskich. Koordynuje działania marketingowe CCC w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy z mediowymi strukturami IPG Media Brands. Grupa CCC na koniec 2015 roku posiadała 773 salony  obuwnicze w 16 krajach.

(AMS, 30.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.