Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Burak dyrektorem marketingu PZU za Martę Życińską

Adam Burak był związany ze spółką Wrocław 2012. Na stanowisku dyrektora biura marketingu zastąpił Martę Życińską.

Adam Burak przez ostatnie trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012, zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z funkcją rzecznika prasowego, będąc odpowiedzialnym za relacje z mediami. Wcześniej przez ponad cztery lata był związany z Telewizją Polsat.
W komunikacie prasowym zapowiada: 'Najważniejszym zadaniem stojącym przede mną i zespołem marketingu jest położenie mocniejszego nacisku na wsparcie sprzedaży produktów PZU. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia oraz postawimy na niestandardowe kanały komunikacji i digitalizację. Jako lider na rynku ubezpieczeń, chcemy przodować w zakresie szeroko rozumianych innowacji, które pozwolą nam znaleźć się jeszcze bliżej klienta. Opracowywana właśnie nowa, długofalowa strategia marketingowa ujrzy światło dzienne w najbliższych tygodniach." (PR)

(17.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.