Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KER: reklama programu 4fun.tv dyskryminuje kobiety

Komisja Etyki Reklamy uznała reklamę zewnętrzną programu "Sexy Megastars Weekend", emitowanego na antenie 4fun.tv (4fun Media), za niezgodną z kodeksem i zagrażającą prawidłowemu rozwojowi dzieci.

Na plakacie promującym program widzimy roznegliżowane panie w dwuznacznych pozach. Zdaniem autora plakat sugeruje, że jest to reklama stacji erotycznej. "Skąpo ubrane panie prezentują bardzo seksualne pozy. Wszystko to na ulicy, wieczorem, widoczne dla kierowców i przechodniów, niezależnie od wieku". Według skarżących reklama jest bulwersująca i niedostosowana do grupy odbiorców. "Reklama promowała program muzyczny o treściach erotycznych w ruchliwej okolicy hipermarketu w godzinach wczesnopopołudniowych 15-16.00, w czasie gdy dzieci wraz z rodzicami wracają do domów, po drodze nierzadko robiąc zakupy" - pisze jeden z autorów skargi.
KER uznała, że reklama nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej. Ze względu na lokalizację i niewłaściwie dopasowanie mediów może ona zagrażać psychicznemu, moralnemu i fizycznemu rozwojowi dzieci.
Przedstawiciele 4Fun Media wczoraj nie odpowiedzieli na te zarzuty.

(DR, 16.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.