Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Wiewiórski managing creative directorem w McCann Gruzja i Armenia

Jarosław Wiewiórski (fot. materiały prasowe)

Jarosław Wiewiórski, były dyrektor kreatywny GForce Grey Almaty, od poniedziałku zaczyna pracę jako managing creative director McCann Georgia & Armenia. Równocześnie uruchamia własna firmę komunikacyjno-konsultingową Textura.

Wiewiórski będzie zarządzał biurami w Tbilisi i Erywaniu i odpowiadał za kreację w regionie Kaukaz.
Równocześnie z pracą w sieci McCann Wiewiórski rozwija własny, zapowiadany wcześniej projekt doradczo-komunikacyjny o nazwie Textura. To firma konsultingowa, która ma pomagać polskim firmom w kampaniach reklamowych w Europie Wschodniej. - Rola Textury ma polegać na bezpośredniej współpracy z klientami, między innymi nad dostosowaniem wykorzystywanego w Polsce komunikatu do wschodnioeuropejskiego konsumenta. Textura ma też pomagać w wyborze odpowiedniej lokalnej agencji, która zajmie się realizacją kampanii - wyjaśnia Jarosław Wiewiórski. 
Wiewiórski do końca ub.r. był dyrektorem kreatywnym GForce Grey Almaty w Kazachstanie. Wcześniej był szefem kreacji w Havas Worldwide Ukraine. Do Havas przeszedł z Scholz & Friends Warszawa, gdzie pracował przez cztery lata. Jako dyrektor kreatywny tej agencji został nagrodzony m.in. złotem na festiwalach Golden Drum i KTR, a także Złotą Nagrodą Effie.

(AMS, 11.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.