Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA odpowiada za obsługę Tymbarku w mediach społecznościowych

Od marca  komunikację Tymbarku (Maspex) w social mediach prowadzi agencja TBWA. Agencja pozyskała tego klienta w przetargu.

Tymbark to marka bardzo aktywna w mediach społecznościowych - na Facebooku ma ponad 1,5 mln fanów, a na Twitterze utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych polskich marek (wg analiz firmy Sotrender). Tymbark ma też kilka tysięcy obserwujących na Instagramie, gdzie jest obecny od 2014 roku. Marka często wykorzystuje media społecznościowe do konkursów.
Dotychczas za działania Tymbarku w mediach społecznościowych odpowiadała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson.

 

(AMS, 04.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.