Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot globalnej kampanii nowego SUV-a Toyoty powstał w Papaya Films (wideo)

Agencja Saatchi & Saatchi London zleciła Papaya Films kolejną produkcję dla Toyoty.

Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała najnowszy model SUV-a: C-HR. Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny Papaya Films na zlecenie agencji Saatchi & Saatchi London. Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą, całość nagrywana była w zamkniętych miejscach. Nowy model C-HR i promujący go spot zostały zaprezentowane 1 marca br.
Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla Toyoty - Camry i nowej Avensis.

(AMS, 02.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.