Spot globalnej kampanii nowego SUV-a Toyoty powstał w Papaya Films (wideo)
Agencja Saatchi & Saatchi London zleciła Papaya Films kolejną produkcję dla Toyoty.
Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała najnowszy model SUV-a: C-HR. Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny Papaya Films na zlecenie agencji Saatchi & Saatchi London. Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą, całość nagrywana była w zamkniętych miejscach. Nowy model C-HR i promujący go spot zostały zaprezentowane 1 marca br.
Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla Toyoty - Camry i nowej Avensis.
(AMS, 02.03.2016)










