Cztery agencje na shortliście w przetargu Lotosu
Grupa Lotos, która w styczniu br. zaprosiła do przetargu agencje reklamowe, obecnie rozmawia już tylko z czterema z nich - wynika z ustaleń "Presserwisu".
W przetargu pozostały agencje: OS3, BBDO Warszawa, Young & Rubicam i Grandes Kochonos. Z informacji "Presserwisu" wynika, że jest to końcowy etap przetargu.
Przetarg dotyczy kompleksowej (ATL, BTL, digital) obsługi strategiczno-kreatywnej. Zwycięska agencja będzie obsługiwać Grupę Lotos przez trzy lata. Grupa Lotos nie komentuje tych informacji. - Po zakończeniu postępowania poinformujemy o naszym wyborze - mówi Marcin Zachowicz, rzecznik Grupy Lotos.
W kwietniu 2013 roku wieloetapowy przetarg Grupy Lotos, do którego zgłosiło się 20 agencji, wygrała Grey Worldwide Warszawa (Grey Group). Pod koniec ub.r. projektowy przetarg Grupy Lotos wygrała agencja OS3, która zrealizowała kampanię z udziałem Roberta Kubicy pt. "Pomaganie przez tankowanie".
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych spółek jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji benzynowych.
(AMS, 02.03.2016)










