Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Theraflu mierzy przechodniom temperaturę

(fot. pixabay.com)

W Warszawie pojawiły się citylighty, które mierzą temperaturę przechodniów. To element działań reklamowych dla marki Theraflu

Nośniki wyposażone są w kamery termowizyjne, dzięki czemu mogą zmierzyć temperaturę przechodniów i poinformować, czy mają gorączkę. Po sprawdzeniu temperatury można zrobić sobie "thermo-selfie" i opublikować je w mediach społecznościach.
Kampania została przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland we współpracy z Saatchi & Saatchi Switzerland dla marki Theraflu – leku z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare zwalczającego objawy grypy.

 

 

(AMS, 25.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.