Mindshare stworzył 20-osobowy zespół do obsługi marek Unilevera
Dom mediowy Mindshare po wygraniu przetargu firmy Unilever stworzył 20-osobowy zespół, który zajmuje się obsługą marek tego koncernu. Na jego czele stanęła Anna Milewska, director client leadership.
Dom mediowy Mindshare Polska wydzielił 20-osobowy zespół konsultantów do obsługi marek z portfolio koncernu Unilever. Współpraca pomiędzy Mindshare Polska a Unilever Polska została nawiązana w wyniku rozstrzygnięcia globalnego przetargu na obsługę mediową marketera. Na czele zespołu, który odpowiada za doradztwo i obsługę mediową wszystkich marek koncernu Unilever, stanęła Anna Milewska. Przez ostatnie 12 lat była związana z ZenithOptimedia Group.
Obsługą marek chemiczno-kosmetycznych Unilevera (m.in. Dove, Axe, Rexona, Timotei, Vaseline, Coccolino, Cif, Domestos) zarządza jako media manager Katarzyna Tulej, wcześniej związana z PHD Media Direction. Planowaniem komunikacji dla marek żywnościowych (m.in. Amino, Algida, Knorr, Hellmans, Tortex, Kasia, Lipton, Saga) zarządza media manager Żaneta Szysz, ostatnio była w ZenithOptimedia. Planowanie i zakup telewizji dla wszystkich marek koncernu Unilever nadzoruje już wcześniej związana z Mindshare media manager Aleksandra Kosowska.
(DR, 24.02.2016)










