Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamowy okrągły stół pracuje nad rekomendacjami dla rynku na lata 2017-2020

W piątek po raz pierwszy zorganizowano reklamowy okrągły stół - zjazd marketerów, domów mediowych, mediów i audytorów mediowych. 

Okrągły stół powstał z inicjatywy Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Jego celem jest znalezienie problemów w rozwoju polskiego rynku reklamy, przygotowanie rekomendacji dla branży reklamowej w Polsce na lata 2017-2020, a następnie wprowadzenie ich w życie.
Podczas pierwszego spotkania uczestnicy ustalili wstępną listę problemów. Są to m.in: ustalenie przejrzystych kryteriów przetargowych; rola CMO w wyborze najefektywniejszych strategii mediowych; udoskonalenie metod analizy zwrotu z inwestycji mediowych; oczekiwania wobec oferty badawczej dotyczącej konsumpcji mediów; ustalenie powszechnie akceptowanych dobrych praktyk określających metodologię audytu mediowego oraz wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy marketerami, audytorami mediowymi, domami mediowymi i medium, w którym bardziej premiowana jest efektywna strategia niż najniższa cena.
"Wspólnie spróbujemy stawić czoła nowym wyzwaniom i zaproponować rozwiązania, które pozwolą ograniczyć ryzyko i przyspieszyć rozwój. Dzisiejsze spotkanie wszystkich nas utwierdziło w przekonaniu, że działania, które podejmujemy, są niezbędne. Mam nadzieję, że rozwiązania, które zaproponujemy, w nieodległej przyszłości wprowadzą naszą branżę na ścieżkę długotrwałego i dynamicznego wzrostu" – mówił Jacek Olechowski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.
IAA Polska zakłada, że do wakacji powstanie pierwsza, robocza wersja „Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017 – 2020”, a ostateczną wersję dokumentu zatwierdzą wszyscy uczestnicy obrad jesienią br.
W pierwszym reklamowym okrągłym stole udział wzięli m.in.: Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Izabela Albrychiewicz, prezes domu mediowego MEC, Paweł Tyszkiewicz, dyrektor stowarzyszenia SAR, Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP, Stanisław Janowski, managing director Polsat Media Biuro Reklamy i Sławomir Jędrzejewski, sales director w Agorze.

(JM, 23.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.