Dziennikarze w kampanii "Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję"
Plakat kampanii "Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję" (fot. materiały prasowe)
Dziennikarze Andrzej Bober, Jarosław Gugała, Maciej Orłoś i Tomasz Wolny zostali ambasadorami kampanii społecznej "Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję", która rusza dziś, w dniu walki z depresją.
Ambasadorami ogólnopolskiej kampanii, która poświęcona jest depresji u dzieci, są osoby, które doświadczyły tej choroby: Andrzej Bober (dziennikarz), Tomasz Jastrun (pisarz), Piotr Zelt (aktor). Akcję wspierają też: Ewa Błaszczyk (aktorka, współzałożycielka Fundacji „Akogo?” i Kliniki „Budzik”), Jarosław Gugała (prezenter „Wydarzeń” Polsatu); Marta Kielczyk (prezenterka „Panoramy” w TVP 2), Maciej Orłoś (prezenter „Teleexpressu” w TVP 1) i Tomasz Wolny (prezenter „Panoramy” w TVP 2).
Kampania od dziś prowadzona jest w telewizji, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. w Warszawie, Krakowie, Toruniu, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Szczecinie).
Organizatorami akcji są: Fundacja Dzieci Niczyje, Fundacja Itaka i Stowarzyszenie Aktywnie Przeciwko Depresji. Kreację kampanii przygotowała dziennikarka TVP Anna Morawska.
(DR, 23.02.2016)










