Ewa Drzyzga dołącza do celebrytów reklamujących Play
Ewa Drzyzga promuje Play (fot. DR)
Ewa Drzyzga, od 16 lat prowadząca talk-show "Rozmowy w toku" w TVN, wzięła udział w kampanii reklamowej operatora komórkowego Play (P4).
Kampania z udziałem prezenterki promuje usługę Play Stacjonarny. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował dom mediowy MediaCom.
Od trzech lat Play wykorzystuje wizerunki celebrytów. W kampanii tego operatora wystąpili już m.in.: Kuba Wojewódzki, Anna Mucha, Magdalena Różczka, Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr.
Z raportu domu mediowego MullenLowe MediaHub (dawniej Lowe Media), który przeanalizował cennikowe przychody reklamowe programów telewizyjnych prowadzonych w ub.r., wynika, że "Rozmowy w toku" w 2015 roku przyniosły TVN cennikowo 46 mln zł.
(DR, 22.02.2016)










