Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Gajzler, Artur Manista i Przemysław Janus w zespole zarządzającym Isobar

Od lewej: Artur Manista, Agnieszka Gajzler, Przemysław Janus (fot. materiały Isobar Polska)

Do zespołu  zarządzającego agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus.

Agnieszka Gajzler dołączyła do Isobar Polska jako vice president media & content. Do tej pory była vice president & innovation directorem w domu mediowym Carat, który tak jak Isobar Polska, także należy do Dentsu Aegis Network Polska. Jednocześnie nadal pełni funkcję chief product officera w Dentsu. Gajzler będzie odpowiadać za rozwój produktów agencji związanych z usługami contentowymi. - Od kilku lat rozwijamy narzędzia, takie jak SocialPylon, służące do moderacji social media, skupiamy się również na rozwoju usług związanych z produkcją contentu. Mediowe doświadczenie Agnieszki Gajzler świetnie wpisuje się w nasze plany na najbliższe lata  – informuje Monika Bierwagen, president & managing director Isobar Polska.
Artur Manista obejmuje stanowisko vice presidenta business development. Będzie odpowiaadał za pion client service oraz new business oraz rozwijał kompetencje agencji związane z marketingiem sportowym. Manista dotychczas pełnił funkcję business development directora Isobar Polska, odpowiadał m.in. za partnerstwo strategiczne ze Związkiem Piłki Ręcznej oraz współpracę z Sopot Match Race.
Stanowisko chief operation officera objął Przemysław Janus. Do Isobaru przeszedł ze świadczącej usługi doradcze firmy Bain & Company, w której pełnił funkcję doradcy. Przez osiem lat pracował na stanowisku dyrektora finansowego w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease oraz agencji interaktywnej AdPilot.
- Decyzja o powołaniu nowych stanowisk w naszej organizacji to inwestycja w kluczowe obszary rozwoju agencji z pogranicza: strategii, kreacji, mediów i technologii. Aby sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nami rynek, potrzebujemy silnych liderów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprą Isobar w realizacji misji ideas without limits – mówi Monika Bierwagen.

(AMS, 15.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.