OMD i Coca-Cola mają najwięcej nagród - wynika z "The Gunn Report"
11.02.2016, 23:01
(fot. pixabay.com)
OMD była w ub.r. najczęściej nagradzaną siecią domów mediowych, a Coca-Cola najczęściej nagradzanym reklamodawcą - wynika z tegorocznego “The Gunn Report”.
Sieć należąca do holdingu Omnicom znalazła się na pierwszym miejscu prestiżowego zestawienia już jedenasty raz (mediowy ranking istnieje od 2004 roku). Kolejne miejsca zajęły Starcom MediaVest, Mindshare, PHD and Mediacom. Coca-Cola wyprzedziła natomiast marki Samsung, McDonald’s, Vodafone i Ikea.
“The Gunn Report” sporządzono na podstawie wyników ponad 42 najważniejszych konkursów reklamowych w 2015 roku.
(LL, 11.02.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










