Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt w kampanii Orange (wideo)
Stare telefony lub tablety nie muszą wypełniać szuflad i czekać na moment, gdy znowu się przydadzą. Orange w kampanii zachęca, aby tzw. przydasie oddać do salonu tej marki.
Orange w kampanii przygotowanej przez agencję Publicis proponuje klientom telefonii komórkowej przeniesienie numeru i konto w Orange Finanse. W rolach głównych kampanii występują Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji (TVP, TVN i Polsat), radiu (m.in. Radio Zet i RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. W tym ostatnim przypadku za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML Poland. Firmy współpracujące przy przygotowaniu kampanii to: Platige Image, Orka Film i Lunapark. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media. Reżyserię spotu i kreacji internetowych powierzono Árniemu Ólafurowi Ásgeirssonowi.
(AMS, 01.02.2016)










