Agencja Warszawa po zdobyciu budżetu Hasbro otworzy biuro w Budapeszcie
Węgierskie biuro Agencji Warszawa
Agencja Warszawa (dawniej Blueberry) wygrała przetarg na obsługę marki Hasbro na Węgrzech. Do końca kwartału zamierza otworzyć oddział w Budapeszcie. Równolegle pracuje nad stworzeniem biura w Pradze.
Agencja Warszawa w ciągu ostatnich lat zdobyła międzynarodowe kontrakty na obsługę marek Sony (15 krajów europejskich), Pepsico - Rockstar (Turcja, Rumunia, Czechy, Słowacja). Hasbro to kolejny klient, którego agencja będzie obsługiwała na zagranicznym rynku. Dlatego chce otworzyć oddział w Budapeszcie. - Chcemy rozwijać biznes poprzez pozyskiwanie kolejnych kontraktów w regionie CEE - informuje Michał Lorenc, CEO Agencji Warszawa. Zakończył się już pierwszy etap rekrutacji do działu obsługi klienta i zarządzania oddziałem w Budapeszcie. Biuro w pełnej obsadzie zacznie pracę pod koniec pierwszego kwartału.
Równolegle Agencja Warszawa prowadzi negocjacje dotyczące uruchomienia biura w Pradze.
Na początku br. agencja dokonała rebrandingu i zmieniła nazwę z Blueberry na Agencja Warszawa, aby podkreślić swoje polskie korzenie i tożsamość. W agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: kreacja i strategia - dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem; media - jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych; DataDriven Solutions - tworzy rozwiązania oparte na analizie big data. Stanowisko dyrektora zarządzającego w Agencji Warszawa zajął Paweł Wołonciej (wcześniej odpowiadał za dział strategii). Piotr Mach objął stanowisko client service directora (wcześniej był group account directorem). Client service directorem był wcześniej Maciej Drzewiecki, który obecnie jest dyrektorem działu DDS (DataDriven Solutions).
W Agencji Warszawa pracuje 97 osób.
(AMS, 29.01.2016)










