Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Warszawa po zdobyciu budżetu Hasbro otworzy biuro w Budapeszcie

Węgierskie biuro Agencji Warszawa

Agencja Warszawa (dawniej Blueberry) wygrała przetarg na obsługę marki Hasbro na Węgrzech. Do końca kwartału zamierza otworzyć oddział w Budapeszcie. Równolegle pracuje nad stworzeniem biura w Pradze.

Agencja Warszawa w ciągu ostatnich lat zdobyła międzynarodowe kontrakty na obsługę marek Sony (15 krajów europejskich), Pepsico - Rockstar (Turcja, Rumunia, Czechy, Słowacja). Hasbro to kolejny klient, którego agencja będzie obsługiwała na zagranicznym rynku. Dlatego chce otworzyć oddział w Budapeszcie. - Chcemy rozwijać biznes poprzez pozyskiwanie kolejnych kontraktów w regionie CEE - informuje Michał Lorenc, CEO Agencji Warszawa. Zakończył się już pierwszy etap rekrutacji do działu obsługi klienta i zarządzania oddziałem w Budapeszcie. Biuro w pełnej obsadzie zacznie pracę pod koniec pierwszego kwartału.
Równolegle Agencja Warszawa prowadzi negocjacje dotyczące uruchomienia biura w Pradze.
Na początku br. agencja dokonała rebrandingu i zmieniła nazwę z Blueberry na Agencja Warszawa, aby podkreślić swoje polskie korzenie i tożsamość. W agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: kreacja i strategia - dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem; media - jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych; DataDriven Solutions - tworzy rozwiązania oparte na analizie big data. Stanowisko dyrektora zarządzającego w Agencji Warszawa zajął Paweł Wołonciej (wcześniej odpowiadał za dział strategii). Piotr Mach objął stanowisko client service directora (wcześniej był group account directorem). Client service directorem był wcześniej Maciej Drzewiecki, który obecnie jest dyrektorem działu DDS (DataDriven Solutions).
W Agencji Warszawa pracuje 97 osób.

(AMS, 29.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.