Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Coca-Cola Journey" ma realizować zasady corporate storytellingu

Nowa strona internetowa "Coca-Cola Journey" (fot. materiały prasowe)

"Coca-Cola Journey" - to internetowy magazyn przygotowywany przez Coca-Cola Polska, który zastąpił dotychczasowy serwis internetowy firmy.

W ubiegłym tygodniu Coca-Cola globalnie zmieniła hasło i komunikację reklamową. Elementem tej zmiany jest też strona internetowa firmy, która ma teraz realizować ideę corporate storytellingu. Serwis Cocacola.com.pl jest cyfrowym magazynem z artykułami (m.in. reportaże z różnych miejsc globu o wydarzeniach i osobach, które zmieniają świat na lepsze). Serwis podzielony został na działy, m.in. Historia firmy i jej marek, Lifestyle, Zdrowy styl życia.

(DR, 28.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.