Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP szykuje się do wyboru agencji reklamowych

PKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych.

Na tym etapie agencje powinny zadeklarować gotowość uczestnictwa w postępowaniu i przesłać wymagane dokumenty. Bank zaprosi wybrane firmy do udziału w przetargach zamkniętych na wybór agencji wiodącej i wspierającej. Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z wymaganymi dokumentami upływa 5 lutego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami wewnętrznymi banku – nie obowiązuje ustawa Prawo zamówień publicznych. W oficjalnym komunikacie bank podaje, że ogłoszenie nie powinno być rozumiane jako etap postępowania przetargowego, a jedynie jako wstępna analiza rynku skutkująca stworzeniem listy agencji, które zostaną zaproszone do udziału w postępowaniu zakupowym w trybie przetargu zamkniętego.
Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej PKO Banku Polskiego pełni DDB&tribal, z którą umowa wygasa w październiku br. Agencją wspierającą jest Fat Baby- z nią umowa wygasa w kwietniu br.

(AMS, 25.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.