PKO BP szykuje się do wyboru agencji reklamowych
PKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych.
Na tym etapie agencje powinny zadeklarować gotowość uczestnictwa w postępowaniu i przesłać wymagane dokumenty. Bank zaprosi wybrane firmy do udziału w przetargach zamkniętych na wybór agencji wiodącej i wspierającej. Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z wymaganymi dokumentami upływa 5 lutego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami wewnętrznymi banku – nie obowiązuje ustawa Prawo zamówień publicznych. W oficjalnym komunikacie bank podaje, że ogłoszenie nie powinno być rozumiane jako etap postępowania przetargowego, a jedynie jako wstępna analiza rynku skutkująca stworzeniem listy agencji, które zostaną zaproszone do udziału w postępowaniu zakupowym w trybie przetargu zamkniętego.
Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej PKO Banku Polskiego pełni DDB&tribal, z którą umowa wygasa w październiku br. Agencją wspierającą jest Fat Baby- z nią umowa wygasa w kwietniu br.
(AMS, 25.01.2016)










